Kızlar çok pisman oldum ya keşke vermeseydim diyorum. Bugün kendime tarhana çorbası yaptım içine sarımsak nane felan da koydum. Kizima da toplasan 1 tatlı kaşığı bile vermemisimdir ama sonuç olarak verdim. Aksama doğru her emzirmemden sonra kustu. Ve sürekli alttan gaz çıkartıyor acaba midesine bisey olmuş mudur bu arada kızım 5. Ayına yeni girdi. İçimde bi pişmanlık var doğrusu