Esrkrgl Anladım. Ben huzursuz olduğu zamanlarda hep kanguruya koyup kucağıma aldım. Bütğn evin işini öyle yapardım, aynı kangurular gibi anlayacağın 😊 Baktım kucağımda sakin, huzurlu tamam dedim razıyım kanguruda benimle takılsın. İş yaparken uyuya kalıyordu kanguruda, yavaşta çıkarıp yatağına koyuyordum. Zaten o aylar en fazla 40-45 dk uyuyorlar. Ten teması istiyor bebeğiniz anladığım kadarı ile. Bu dönemler böyle geçiyor sabredin.