Anneciikk 2.el sitelerinden almamanızı tavsiye ederim.
Eskiden evet bir ihtimal güvenilirdi ama şu an suistimal eden çok var maalesef.
Ben de 2 gün önce yürüteç aldım, sıfırı pahalı olan bir modeldi, bebeğimin sevip sevmeyeceğinden emin olamadığım için çok para vermeye gerek yok deyip letgo dan baktım, 2.elini bayağı uygun fiyata yazmışlardı, çok kullanılmadı sıfırdan farksız yazmıştı.
Eşim gitti almaya ama getirdi ki ne göreyim, tamam idare eder ama “sıfırdan farksız” dediği bir ürün değildi.
Yapım gereği işi yokuşa süren, 3-5 kuruş için olay çıkaracak biri değilim, kendime yakıştırmıyorum böyle muhalefetleri.
Köşede duruyor, bebeğim de sevmedi zaten.