Fethiiye aynı dertten muzdaribim. Süt olsun diye yemeğimden kesmiyorum ve süt yapıyo diye kompostaya sardım. Şekersiz yapsamda meyvelerin kendi şekerleri özellikle de incirinki kilomun aşağı inmesine izin vermıyo :) ama sütü de o yapıyo namıssız 😂
İlk cocugumda da emzirerek zayıflamamıştım. Yanı o bünye meselesi. O şanslılardan değiliz maalesef. Ben sporla zayıflayabiliyorum. Daha doğrusu sıkılaşıyorum. Önemli olan da bu. Çünkü eski kilonuza dönseniz de görüntünüz eskisi gibi olmuyo. O yuzden önemli olan sıkılaşmak. Bu da spor yaparak oluyor