Zeyna_ Yardım edin lütfen ne yapmam gerek bilmiyorum Sabah 6da uyandı ve hala uyumadı. Uyumayı bırakın memeyi emerken gözlerini kapatıp dinlenmiyor bile. Karni tok alti temiz gazını çok rahat ve çok ca çıkarıyor kakasını rahat yapıyor. Neden neden neden bayılmak uzereyim yorgunluktan 😔
Csknozge Zeyna_ beyaz gürültü açtınız mı süpürge sesi saç kurutma sesi benim oglumu uyutur hemen youtube da 5 dk da uyutan ninni var o da sakinleştiriyor deneyin isterseniz
Eliftav Zeyna_ pusetine koyup bebek aranasında evde gezdirin uyur diye tahmin ediyorum,bizim tam 22 saat uyumamışlığımız var,yorgunluktan bayılıcaktık artık,bebek arabasında uyutmuştuk sonra yatağına koymamıştık orada uyumuştu,korktuk uyanıcak diye🙈
Zeyna_ Esencemre denedim onuda yaptım. Duş aldırıp nemlendiriciler ile 1 saat masaj yaptım oan sakinleşti. Ama sadece sakinleşti o kadar sonrasında yine aynı
Mom55 Zeyna_ bir de elinizde sallamayı deneyin battaniyeyle. Bizimkini çaresiz kalınca sallıyoruz 2 dakikada dalıyor
Zeyna_ Csknozge tam 2 saat boyunca beyaz gürültü ve fon makinesi sesi dinledik. Kirpmadi bile gözünü 😔
Csknozge Zeyna_ ayy kıyamam ya valla bizimkide saat 8 bucuktan 10 bucuga kadar ağladı simdi şimdi uyudu umarım sizin ki de uyur artık sizde dinlenirsiniz
Mom55 Zeyna_ bir kereden bir şey olmaz bence siz bilirsiniz. Ben de eşim ısrar etmişti yok mok dedim dayanamayıp kabul edip sallamıştım. Huysuzlanmıştı uykusuzluktan. Salladık pat gitti
Mom55 Zeyna_ ha tabii alışkanlık bende yaptı🤣 pat diye uyuduğu için çaresiz kaldığım zamanlarda artık ben diyorm eşime gel sallayalım diye😬 inşallah oğlum alışmaz😬
Ela123 Zeyna_ ah ipek ah bizim rekor 22 saatti 78 günlük hala sinirliyken öyle bi direniyorki uykuya bıraksam 3 gün uyumaz
Zeyna_ Ela123 bizimde 22 saati buldu 😔nasıl dayanıyor hiç anlamıyorum yavrum benim ya. Kendimden çok ona üzülüyorum 😔
Emiryigit Ben nazara çok inanıyorum oğlumda nazar olunca uykuya dalamiyo bir türlü bol bol Felak nas okuyun YouTube’dan uyku nazar duası açın uyur insallah
Zeyna_ Emiryigit bende bende. Her gece okuyorum. Birde ben mi takıntı yaptım bilmiyorum ama biri var tanıdığım one zaman çocuğumu görse çocuk o gün uyumuyor 😔
Mlkmhrrm Zeyna_ bazen yapıyorlar öyle 4 aylık olduk sizin dönemlerinizde aynı sorunu yaşadık insanın oturup ağlayası geliyor gerçekten ama kendisi ne zmana isterse o zman uyuyor zamane bebeleri 13 14 saat uyumadığını hatırlıyorum bende şimdi çok şükür uykularımız düzene girmeye başladı üzülmeyin sizlik bir durum değil bebişler le alakalı geçecek inşallah bugünler
Zeyna_ Mlkmhrrm yani evet biliyorum. Atak haftası gazı var huzursuz vs o benden daha çok istiyor uyumi uyusa rahat edecek onun içinde çok üzülüyorum ama inanin insan 22 saat hiç uyumayınca sakin kalamıyor. Sinirleri bozulup ağlamaya başlıyor. Şimdi uyuyor mesela bu seferde ben bekliyorum başında uyansın diye çok özledim 😊