Halee_bilgee48 Sanırım verem aşısı sonrası dus aldıramıyorduk o yüzden eklem yerlerine nemli bez koymak , odasının sıcaklıgını düsürmek ve hafif cam aralamak , bol bol emzirmek ( sıvı alması için) işe yarar. Emzirdiğiniz için siz de bol su için. Ateş dediginiz kaç 38,4-38.7 sonrasında calpol verebilirsiniz.