Merhaba. Aranızda bebegi yan yan bakan varmı? Sanki oyun oynuyor gubi. Eskiden bir ara yapti sonra unuttu. Simdi tekrar başladı son 3gündür ve çok fazla yapiyor. Yan bakarak bazen donuyor hemen dusup gülüyor.anlamadım ki oynuyor mu gözünde mi sorun var yoksa nörolojik mi kafayi yicem. Eşim bebek bu oyun oynuyor duyor. Onun bu rahatligina da sinir oluyprum. Brn daha önce hiç bebekli ortanlarda olmadım diye bilemiyorum