GokturkAlp Fyza molfix külot bez tavsiye ederim, külot bez özellikle yürümeye başlayan, altını değiştirirken kaçan, zora sokan yaramazlar için çok kullanışlı ve pratik.
Dmt-01 Fyza ben goon külot bez kullanmıştım gayet memnun kalmıştım sonra prima indirimde olunca prima stokladım epey Mayıs a kadar filan götürür tahminimce elimdeki bez ama bitince yine goon külot bez alırım alt değiştirmwk işkence çünkü artık
1prens1prensesannesii Fyza ben normalde sleepy cırtlı kullanıyorum 1 kez külot bez aldım. Oğlum aşırı hareketli. Asla giydiremedim doğru düzgün harekettrn Bitirene kadar ne çektim. Geri cırtlıyo geçtim
Edanurada Fyza yazın çok kullanışlı oluyo ama kışın külotlu çorap olduğu için giydir çıkar her seferinde ama sleepy bir sene kullandım gayet güzel
Esraglnc Fyza valla ben primanın külot bezini kullandım ama kullanışlı değil bence külot bezler yada benim kızım daha küçük diyede olabilir ben beğenmedim
Htcesylmzz Fyza bu sleepy den bi ben memnun değilim galiba. Aşırı kokuyor taşıyor. En iyisi Molfix çok memnunum
WillyWonka Fyza hem de çok iz yapıyor çok rahatsız bir bez sıkıyor sizdiriyor pisi yapıyor ben premium care kullanıyorum denemek için bio natural aldım. Sleepy prima nin getir götürünü yapar
WillyWonka Fyza hem de çok iz yapıyor çok rahatsız bir bez sıkıyor sizdiriyor pisi yapıyor ben premium care kullanıyorum denemek için bio natural aldım. Sleepy prima nin getir götürünü yapar
Htcesylmzz 55eren55 aynen öyle. Sleepy ile 1 gece de bütün üstü başı mahvoluyor çocuğun. Molfix bırak sızıntıyı kokmuyor bile. Bizde bi gariplik var sanıyordum çünkü herkes Sleepy den memnun 😌
mozaik Fyza 9.aydan beri kulot bez kullanıyorum. Minies , molfix kullandım. Son dönem gece sızdırma oldu . Sleepy kullaniyorum. Sorun çözuldu
55eren55 Htcesylmzz benim kuzenim de kullanıyor başka bi bez pişik yapıyormuş o da diyor çok sızdırıyor diye hemde gereksiz pahalı diyordu
queenMother Bi ara mofix almıştık bez çocukta güzel duruyor daha derli toplu normal beze göre ama beline iz yaptı birde kenarlarını yırtmaya çalışmak sevmedim ben😊
Aysegulyigithan Mom34743 ben istanbulda yasiyorum hakmardan markettenen yada trrndyoldan aliyorum yada ebebekten siparis veriyorum oyle temin ediyorum
Demirbebek 19 aylığız prima Premium care den prima aktif bebek külot beze geçtim 1 haftadır şimdilik güzel gidiyor cırt cırtlı bezi çok çekiştiriyordu bunda iyiyiz