Kızlar bebeğim 53 günlük . Nasıl giydirmeliyim oda sıcaklığım iyi ben ben eşim kısa kolluyla durabiliyoruz. Ama o bebek sonuçta. Bir tane askılı çıtçıtlı giydiriyorum altına . Üstüne uzun kollu çıt çıtlı giydiriyorum. Altına bir tane patikli alt onun üstüne çorap ve de omların üstüne altlı üstlü takım giydiriyorum fazla mi sizce