Efsa_bebek31 Bende kullanıyorum canım kızım dört buçuk aylık, iki şişe galactago kullandım memnundum ama değişiklik olsun diye bestlak aldım bir şişe bitti yine ikinci şişeyi sipariş ettim. Düzenli kullanırsan bence baya etkisi oluyor ama unutmadan kullanman lazım 🤷🏻♀️