Sulemre katılıyorum arkadaşım sana tabiki anne sütü sürekli vercez ama bu mamaya bakış açısı sanki zehir veriyormuşuz gibi görenler yokmu sinir oluyorum buradaki arkadaşlardan bahsetmiyorum üzerine alınmasın kimse sakın... ama şu emzircem diye ac bırakıyorlar ya deli oluyorum yoksa bebek on dakikada niye.uyansın günah sigaraya herşeye para veriyorlar bebegin mama parasından mi tasarrrufa gidilecek doğurmasınlar o zaman 😡