Aliye_22 Merhaba 9 aylık oğlum ara ara ellerini açıp kapatıp değişik şeyler yapıp heyecanlanıyor kendini kasıyor yani elleriyle oynuyor gibi normaldir diye düşünüyorum ama bizim gibi olan varmı yada 9 aylık bebekleriniz başka neler yapıyor ben tür oyunlar oynuyorsunuz hangi kelimeleri söylüyor emekleme adım atma varmı
Seherliva29 Aliye_22 benim bebeğim 8 aylık ayni şeyleri yapıyor mamamam diyor babababba diyor çığlık atıyor kendince birşeyler. Geveliyor sadece oturuyor emekleme yok dişide yok ne geçirirse eline direk kemirmeye başlıyor. Bence gayet normal her bebek kendine özgüdür biraz daha gözlemleyin olmadı doktora götürürsünüz
Gulcan88 Aliye_22 emeklemiyor donup yuvarlanip surunuyor 8 disimiz var suanda babba meme digildigil diyo simdilik bazi anlmsiz sesler cikariyor
eylulmin Aliye_22 benim kızım da kendini kasıyor ama ya sinirlenince ya da sevinince kasti yapıyor 😂😂 onun dışında emekleme var ama daha çok komando gibi sürünüyor. Yaklaşık üç haftadır da ayağa kalkıyor etrafına tutunarak. Koltuğu boylu boyunca tutunarak gezebiliyor. Kelime henüz yok sadece babababa gegegege gibi şeyler söylüyor ya da çığlık atıyor. 😂😂 beş gün sonra tam 9 aylık olacak kızım.
laktas Aliye_22 ellerini açıp kapama, heyecanlanma ve titreme gibi seyler bizde de var. Normal normal 😂😂
Aliye_22 Seherliva29 desteksiz oturuyoruz baba dede gel mama bunları söylüyor ana emeklemek yok istemiyor
Seherliva29 Aliye_22 gayet normal belki emeklemeden yürüyecektir benim kıızm da temel yatakda geri geri gidiyor, halının üzerinedir ilgisini çekecek şeyler koyuyorum kızımıda yüzüstü yatırıyorum çabalamak yerine ulaşamadığı için ağlıyor istemiyor ☺️
Elifaydn Aliye_22 maşallah allah nazarlardan saklasın 🧿 siz mi öğrettiniz acaba bem de çok konuşuyorum alkış bay bay. Yapması içim gösteriyorum ama yapmıyor kelime olarak da değil fakat sürekli farklı sesler çıkarıypr
Emir123ali Ayy aynen bizimkide ellerine hala hayran çirkin olmak için kendini kasıyor bugün kızamık aşımızı olduk doktor gözetiminde alerjiden dolayı şükürler olsun herşeyine baktılar şükür rabbime sürünüyor ablası gibi 10 ayklık yürürmü diye bekliyoruz ama 🤷♀️anne babba abba diyor tuhaf şeyler söylüyor onları henüz çözemedim rabbim herkesin evladını sağlıklı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallahh 🤲
Elifaydn Aliye_22 benim kızım bir dakika susmuyor, döne döne evi turluyor o yüzdem emeklemek istemiyor ben alışsın diye kedi pozisyonuna getiriyorum sinirleniyor miye öyle acaba
Harvicell Aliye_22 9 ayına 2 gün var emekliyor, ayağa kalkıp sıralıyor, ınnee diyor, bababa mamama dedede gibi şeyler söylemiyor ama birşeyker geveliyor , sürekli çığlık atıyor ve istediği bir şey olursa kendini sıkıp ııııı diyor 😂
Selinsak 9 ay 14 günlüğüz 7 ayllıkken emeklemeye başladık şimdi kendi istediği gibi kalkıyor koltukta geziniyor. Baba , abla kelimelerini söylüyor alkış yapıyor bay bayı yapmıyor bi türlü 😅 köpekler napıyor diyorum hav hav diyor kedileri sorunca pisi pisi diyor 😀 şuan 6 tane dişimiz var 7 . 2 aydır gelemedi çok salya var ve sürekli diş kaşımk istiyor gecelerimiz huzursuz saat başı uyanıp meme de kalmak istiyor
Emir123ali birolanameftun kızamık aşısı sağlık ocağı size söylemedimi bizim alerjimiz olduğu için doktorumuz hastanede vurdu muhakkak yapılsın dedi 1 yaşındada tekrar yapılcak
DuruNunnAnnesii Aliye_22 aynısı yapıyor canım, bababa dedede diyor tutunup kalkıyor, hızlı hızlı emekliyor. elindekini vermeyi öğrendi 2 gündür. Ve full yaramazlık yapıyor😂😂