TanjuveAnnesi İşvereninle konuş onlar muhasebeciyle görüşürler raporunu onaylaması için onayladıktan sonra tekrar ararsın canım
Fatmaervanur EgeMom benim 3 parca olarak yatti ama 1 ayim henuz yatmadı aylık olarak yatti hesabıma 13 ekimd3 izne ayrıldım kasim 1 doğum yaptım