Kızlar bebeğim 1 ay 27 günlük buzamana kadar hiç markete pazara gitmedimm hep eşim halletti ama evde baya eksik var kendimede bişeler almak istiyorum sorum sütümü sağıp kayınvalideme bebeği bıraksam bir iki saat bırakabilirmiyim karnı doyunca huzursuzluk çıkarmayan bi bebek üzülürmü bensiz kalsa bi sıkıntı olurmu aramızdaki bağ zedelenirmi düşündükçe üzülüyorum da ?