Sevil3425 öncelikle pişik olduğuna emin olun önerileri öyle uygulayın benim bebeğiminde boynunda kızarıklıklar başlamıştı herkes pişik dedi ama egzamaymış sudocrem falan fayda etmiyor öyle durumda hametan sürün pişikte olsa egzamada olsa ikisinede iyi gelir