Expresso Selam kızlar 🙋 kızım 6 aylık oldu. İlk doğduğundan beri anı hareketlerden yüksek sesten korkarak ağlamaya başlıyor. Böyle olup sonra düzelen varmı acaba🤦
Expresso Tanemduygu çok teşekkürler 🙏 içimi o kadar rahatlattin kii sana anlatamam. İnternetten araştırdım kötü şeyler yazıyordu 🤦 korkmuştum cnm. Allah razı olsun
Niloyanil Expresso bebeğim dokuz aylık oldu hala korkuyordu her sesten neredeyse, üzülüyorum bende başka birşeyi mi var acaba diye
Tanemduygu Expresso korkma kuzum korkma sen gene doktoruna bi danismama duzeliyo arkadaslardan biliyorum
Sevda6767 Benimki de 6 ay 23 günlük. Çok korkak. Uykusu da felaket hafif. Çıt sesine uyanır. Neyden korkuyorsunuz ki
Expresso Tanemduygu ay için rahatladı gerçekten kuşum bende diyordum ki neden yani gözlerim agrimisti arastirmaktan