Busraaceper Merhaba arkadaslar bebegim en son 1 hafta once kakasını yaptı 1 haftada 1 yapmaya basladı cok ta rahatsız oluyor ne yapmalıyım bilemiyorum cok üzülüyorum her seyi denedim olmadı 😔😔😔bu arada bebeğim 4.5 aylık
Miroveannesi Busraaceper canim bizde de öyle 4 aylik bebeğim neredeyse 2 aydır böyle yani . Ben zeytinyağı iciriyorum 1 çay kaşığı . Istersen bi dene ama bağırsaklar ne zaman dolarsa o zaman yapıyorlar sanirim. Anne sütü mu alıyor sadece
Kbrazmraa Busraaceper zeytınn yagı aynı sıkıntı bizde vardoktor onu dedi bide fitil versi vitili zor durumlarda kullan dedi
Busraaceper Miroveannesi evet canım sadece anne sütü alıyo her günde zeytinyağı içirmek istemiyorum sonucta onunda içinde asit var ama sanki kabız gibi yapıyo yaparkende cok ağlıyo sasırdım vallahi
Miroveannesi Busraaceper himmm makatina baktın mı canim herhangi bir kızarıklık var mi . Yani arada ver canim haftada 2 kere felan var yumuşatır bağırsaklarını