Bebeği 8. Hafta atağında olan var mı bizimki 7. Haftada başladı. Gece güzel olan uykuları bitti hiç uyumuyor hiç. Yarım saat en fazla kestirip uyanıyor. Daha 8 haftalık bu kadar nasıl dayanıyor diyorum. Çok huysuzlaştı uyumak istemiyor. Kamyon çarpmışa döndük 😫 uykusuz bedevi gibi geziyorum her gün sadece 2 saat uykum var böyle yaşıyorum. Bu atak haftasında olan anneler var mı neler oldu düzeldi mi 😊