Baby01 İlk ay icin cok uyudugunu okumuştum ama dun banyo yapti bebegim dunden beri 1 saat ayakta kalmiyor.Ara ara kalkip emziriyor keyfi yerinde gözüküyor ama boylr bazen uyudugu günler oluyor.Uyumadigi günler de oluyor tabi.Araliksiz uyumasi normal mi ?
Avakadolumama Baby01 canim benim kızım 3.ayina kadar hep uyumak istiyordu .İnan 2 saat ayakta tutamıyordum 😀 sanırım normal.
Efsa_bebek31 Bebekler ilk 3 ay hep uyku halinde olur merak etmeyin ateş morarma kusma gibi sıkıntılar yoksa endişe etmeyin