AvTugce benim bebeğim 3060gram doğdu, birinci ay sonunda 3800gram oldu ama sonra kilo artışı çok yavaşladı. İdrar tahlili, kan tahlili hepsini yaptırdık herhangi bir sorun çıkmadı. 1 hafta sonra 4 ayı dolduracak şu an 5100gr. Haftada 200gr yerine 100gr alıyor ama boyu uzuyor zihinsel gelişimi de iyi gidiyor o yüzden artık takmıyorum. Hem zayıf bebekler daha rahat hareket ediyor belki erkenden yürümeye bile başlar bizimkiler öyle düşün ☺️