cansubrldmr Gamze0677 aynenn benim kızım da öyle bazen bazen 3 bazen hiç yapmıyo bir sonraki gün yapıyo..
Destina cansubrldmr anne sütü ile bazı gece yatmadan mama veriyorum probiyotikli olduğu için kolik bi bebeğim var
Bilgeball Dra özellikle bunu sorduğumda anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal olarak kabul ediliyor ancak kaka yaptığında şekli ve rengi önemli demişti. Olması gereken hardal rengine yakın ve sıvı kıvamdaymış. Bu arada bebeğim 2 aylıl günde 2-3 kez yaptığı da oluyor hiç yapmadığı da.