Alıpta memnun olan var mı ?
AzraMira_ biz kullanıyoruz çok memnunum çanta koyma bölmesi bile kocaman tavsiye ederim 🤗
Alacaktım nasip olmadı çok kullanışlı gözüküyor değil mi
Kubosss hangi modelini aldınız resim atabilir misiniz
AzraMira_ resim atmayı bilmiyorum ama plus pro modeli var bizde ☺️