Eliffffffffffff Bebeğim 2 aylık. Yeni emziğe alıştırdım. Alıştıktan sonra süt içmesi azaldı. İştahı azaldı. Eskisi gibi acıkmıyor. Başka bir şey mi bu, emzikle mi alakalı? Normal mi bu?
Cheddar Eliffffffffffff maalesef bazı bebeklerde yalancı karın doygunluğu hissettirebiliyor emzik. Uyuyacağı zaman vermenizde fayda var
Melikederinakinnn Eliffffffffffff cnm kac satate bir emziryosun mesela cani istemyodur ac olsa zaten aglar surekli iki uc saatte bir kendi ackr aglar sen anlarsin zaten aglamasndan
Zynp10 Eliffffffffffff Bende doğduğundan beri emzik veriyorum genel olarak çok iştahlı bir bebek değil.. iki haftadır emziği vermiyorum iştah açıldı ben de emziğie bağladım İştahsızlığını
Mombaby123 Eliffffffffffff canım ben doktora sordum emziğin bi zararın olur mu diye belki göğsünü tutmaz demisdi belki onlara alakalidir
Eliffffffffffff Melikederinakinnn Pek bir düzeni yok doğduğundan beri. Sürekli içiyor. Sağıp biberonla veriyorum. Emzikten önce açlıktan ağlıyordu. Şimdi hiç acıkmıyor. Bir değişiklik kesin var ama emzikten mi bilmiyorum
Demirac19 Eliffffffffffff evet muhtemelen emzik ile alakalı dır ben 1 aydan sonra verdim bir sorun yaşamadım ama her bebek farklı
Sumeyraas Bebeklerde beslenme dışında emme isteği de mevcut diye biliyorum. Emzik emme hissini tatmin ettiği için size iştahsız gelmiş olabilir.