Duygusuz Kızlar sezeryan dikiş bakımınızı nasıl yaptınız kızlar Dr um bana batikon verdi 5 gün boyunca pansuman yap dedi pansuman yapıp gazlı bezle mi kapatacağım ki birde iki gün su degmesin dedi o iki gün yine pansuman yapıcak mıyım sormadım unuttum
Beyzasmom Duygusuz evet 5 günden sonra pansuman yapma ve kapatma hiç yani ben öyle yaptım açık bıraktım çok temiz bakman lazım inşallah hemen iyileşir
Nehirsi20 Duygusuz doğumdan çıktıktan sonra sürekli bandı değiştirdi doktorum sonrasında eve geldiğimizde hiç pansuman yapmadım 3 gün su değdirme dedi yıkandıktan sonrada bir sıkıntı olmadi bende pansuman felan hiç yaptirmadim iz de yok denilecek kadar az.ilk defa burda duydum bu şekilde pansumanlari
Dorukege33 Doktorum 3 tane krem yazdı iz kalmaması için falan onları kullanıyorum, su gecırmez bant hastanede taktıkar 4 gün sonra da çıkardık zaten kremlere başladım, duştan sonra sac kurutma makınasıyla kurutuyorum hemen ben
Miniknur Hiçbir şey yapmadım ben. Yapıştırmaydı. Su geçmeyen sprey sıktı. Banyomu da rahat yaptım. Yavaş yavaş döküldü 40 günde. O arada geçmiş zaten yaram.