Merhaba ciciş anneler 2 yaşına girecek oğlum var yukardada belirttğim gibi ara sıra başını sağa sola sallıyor basen dalıyor internete girdiğimde otizm epilepsi gibi şeyler yazıoo yine bunun yanı sıra birkaç hareketi daha var arada tiksinir gibi titreme hareketi yapıo vs . Geçende çok iyi yerlerde çalışmış özel bir çoçuk doktoruna götürdüm muayne etti bir sıkıntı yok dedi güzel dedi.. ama bugünde baya başını sağa sola salladı başından böyle bişey geçen varmı yada yapan varsada nezaman süre sonra geçer ?