theQueen kesinlikle çok ilgili,güler yüzlü tatlı dilli ,bebeği müthiş severek muayene ediyor. Benim sormak için kağıda not aldığım soruları daha ben sormadan tek tek anlatıyor. Bu ay gelişiminde şunların şunların olması gerekiyor diyordu bire bir kızım i anlatarak. Tek yaşadığım sorun bir cep numarası bir de mail adresi verdi merak ettiğiniz birşey okusa sorun dedi fakat ne mesaj a cevap verdi ne mail e. 3. Aydan sonra daha ona gidemeyecektik şırnak a dönecektik bunu söylemiş tim acaba ondan mi öyle yaptı bilmiorm . Birdaha mesaj - mail atmadım bende 🙅♀️