Boncuk1412
2019 Temmuzda yaptırdım, 2 yılı geçti yani. Mentor yuvarlak 300 cc kas altı takıldı. Balıkesir fakültede yaptırdım, doktor ismi vermek yasak mı bilmiyorum, inş değildir. Prof. Betül Gözele yaptırdım. İşinin ehli bir doktor, çok yoğun. Ben sadece doğal ve vücuduma uygun boyutta istediğimi söyledim görüşmemizde, 10dk lık bir görüşmeydi. Nasıl bir şey yapacağını ameliyat masasında gösterdi bu nasıl diye 🙈😅 Tamamen ona bırakmıştım, tam olarak bir şaheser yarattı sağolsun 🥰♥️ Fakülte hastanesi berbat ama onu da ekleyeyim.