Artık bebeğiniz buyudu azalması normal .çok ayakta kalınca yorulunca da süt azalıyor azaldı diye stres etmeyin .ek gıda zamanı ek gıda verebilirsiniz mama ne veriyorsunuz?benim kızım da 6 aylık aptamilin 2 numara mamasını aldım severek içiyor sabah akşam 75 ml veriyorum az az ek gıda kalanında yettiği kadar beni emiyor