Arkadaşlar çatlatma iğnesi ile gebe kaldım herşey rüya gibiydi. Famera + Oliveirtra çatlatma iğnesiyle gebe kaldım
hiç bir belirtim yokkken dış gebelik olduğunu çok büyüdüğünü fatkettik.
açık ameliyatla gem bebeğim hem sağ tüpüm alındı 3 ay korunduk 6 aydır deniyoruz olmuyor
testeredişli Aslan pençesi kullanıyorum.
adetlikten hormon testlerim aşağıda
sizce değerlerim nasıl
Fsh 4,81
LH 5,15
Estradiol 20,80
Tsh 4,46
Prolaktin 63
Açlık glikoz 125
Eşimin sperm testi iyi şükür
Tüplerim dış gebelikten önce baktırmıştım rahim filmim temiz çıktı
e2 çok mu düşük ??? Şuan glifor ve inofolik şaşe kullanmaya başlarım prolaktin için tiroid bakılıp ilaç başlanacak ,E2 çok kafaya taktım normal mi