Bebeğim hergün belli saatlerde uyuyor henüz 1 ay 10 günlük mesela her gece 2 de ve 5 ye uyanır hiç şaşmaz . Bu arada ne kucakta ne ayakta sallamıyorum emiyor dalacakken gazını çıkartıp anakucağına yatağına koyuyoruz orda biraz sallanıyor dalıyor erken mi uyku düzenine çalışmak için sizce ? Birde ne zaman düzenli uzun uykulara geçiyorlar acaba