Delırcem nerdeyse kreşe gıdıyor kreşte bazen yıyor bezen yemıyor bugün yememıs eve geldı aç balık kızarttım o ara masanın üstünde cıkolata gördü kıyametı kopardı vermedim o inatla yemedı neyse zaman geçti 1 tane küçük balık yedı sadece ağlayıp durdu şu saate kadar çok huysuzluk yaptı sımdı önüne kek çubuk kraker koydum yıyo onları ooofff napmam böyle şaşırıyorum karnıyarık makarna vardı onları bıle yemedı yanı çok secıcı 🙄🙄🙄🙄