Sebnem9 ben hemotolojiye gitmedim açıkçası. Bebeğimi gözlemledim. Ateşi çıksa kilo almasa hastalansa götürecektim ama bunlar olmayınca bekledim. 5 aylık olduğunda doktor kontrolüne gittik kan alındı. Kan değerleri düzelmişti. Şuan sadece biraz kansızlığı var ve sidefer isimli demir ilacını kullanıyoruz. Çok korktum ama çok şükür bir şey olmadı. Size de çok geçmiş olsun, inşallah bebeğinizin değerleri en kısa zamanda düzelir 🙏