Birinci ay asisini yaptırdık çok huysuz aglayip duruyor sizce normal mi
Gmommm 1 ay aşısında pek sorun olmaz aslında
Gmommm birinci ay aşısı yapmaz onu. Başka sıkıntısı olmasın. Açtır üşümüştür belki vs
Gmommm bizimkide huysuzlanmisti…gaz mı, aşı mı bilememistik
Gmommm gazı olabilir
Biz yarın 5 aylık oluyoruz şuana kadar hiç bir aşısında yan etki olmadı çok şükür
Cheddar gaz sancısı gibi de ağlamıyor aslında