Melankoli yapılmadığını ne biliyorsunuz ki 1 aydır hayatım süt arttırmak üzerine bebeğim uyuyunca birzz uyuyup süt arttırıcı Çay,damla kullanip duş alip masaj yapmaktan ibaret geri kalan zamanm ve her günüm.Kullanmadigim denemediğim şey de kalmadi.Hurma,bestlak Damla,humana çay,rezene,kimyon çayı,kuru incir, dereotu, bulgur pilavı,malt içeceği,boza,tahin helvası ,kimden ne duyduysam yani ama olmayınca olmuyor hala olmayınca olmuyor kafasında değilim tabi her mamadan önce emziriyorum mutlaka iki göğsümu de ama sonrasında diyorum inşallah doymustur mamayagerek kalmaz bakıyorum yok yapıyorum yiyor napayım şimdi ben .