Circassian_ Merhaba anneler🌈 10 aylık oglum var alt on kesıcıler cıkalı baya oluyor, bugun fark ettım ust onlerden once ust yan kesıcıler gelıyor🤷🏻♀️ Bu durumu yasayan var mı bır sıkıntı olur mu acaba ?
Sibls Circassian_ bebeği hırsız gibi anlatmışsın 😂 bizimde yan kesiciler geç çıktı bekleyeyim Burada 🙏