Yagmursonrasitoprakkokusu Betulnil ben ilk kutuyu kullanırken oldu, şimdi 3.kutum hiç kanamam olmadı. Adet de olmuyorum
1414irm-1 squirtle benimde bir leke adet oldu dünde kahve leke geldi arada bel ağrınız falan oluyor mu
Betulnil squirtle 8 aydır kullanıyorum yeri adet oldum bende doğumdan sonra. Adetim bitti 1 hafta sonra tekrar kanama oldu. Şu an 3.günde.Byğ da oluyor adet gibi yani
hzlssmoom Betulnil merhaba, bendee yeni başladım kusura bakmayın açık soruyorum. Hapa başladıktan ne kadar sonra korunmasız ilişki yaşadınız
hzlssmoom Esendemir merhabalar, cerazette kullanıp kaçıncı günden korunmasız ilişki yaşadınız kusura bakmayın açık soruyurum bende yeni başladım da.
hzlssmoom Japon merhabalar, cerazette kullanıp kaçıncı günden korunmasız ilişki yaşadınız kusura bakmayın açık soruyurum bende yeni başladım da.
Esendemir hzlssmoom ben hap ve gericekilme ikisini birden kullaniyorum ancak ilk kutu bittikten sonra korunmasiz iliski yasayanilorsiniz
Japon hzlssmoom hiç hatırlamıyorum ki 🙈 yumurtlama günlerinin ertesiydi sanırım. ilaca rağmen ekstra korundukta ama daha hastalanmadım 59 gün geçti. Düzensizleştirirmiş. 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Esendemir Yagmursonrasitoprakkokusu bendede aynisi oldu lik ay kullanirken adet oldum ucuncu kutuya basladim dahada olmadim