Mom987 canım bende bekledim ama yazan yok ben tecrübelerimi paylaşayım. Oğlum doğduğundan biraz sıkıntılarımız oldu 8 gün yoğun bakımda kaldı ayağında yamukluk vardı kalça düşüklüğü çıktı bunlardan dolayı o dönem 3 doktor gezdik. Başkent Zeynel hoca var çok bilgili bebeğe yaklaşımı çok güzel bi doktor çok memnun kaldım. Numune karşısında Hasan Koç var çok tatlı çok tonton oda çok bilgili herşeyi tek tek yazan not eden tüm sorulanını tane tane yanıtlayan enfes bi doktor ama biraz ücreti yüksek. Biz şuan Musa göncü ye gidiyoruz Medicana da oda çok iyi sadece şuan 5 aylık olduk ek gıda tadımlarına başlama konusunda çok ısrarcı sadece o konu kafamı karıştırdı. Bide Medicana da eylem var oda çok iyi giden arkadaşım çok memnun.