mlk2 Hanımlar merhaba, bebeğim 15 günlük ve aşırı gaz problemi var 2 gündür kakasını da yapmadı, çevremde çörek otunu kaynat bir çay kaşığı içir diyenler var. Ölçüsü ne kadar olmalı uygulayan ve faydasını gören var mı nolur yardım edin çok ağlıyo 😭
ikizminikler mlk2 probiyotik ve gaz dmlası vermediler mi canım sen kendin iç gaz giderici şeyler kimyon rezene gibi…ben demin gaz şikayeti yüzünden gittim damla yazdı doktor biogaia ve zinco aldık bakalım inşallah işe yarar.. su bile vermeyin dedi doktor çörek otu felan hiç düşünme vermeyi inan iki aydır çekiyorum neler duydum verilen ama ya bişey olursa diye geri duruyorum çocuğumun sesi gitti ağlamaktan 😔
mlk2 Hosgeldin işte bilmeden vermek istemedim her kafadan bir ses çıkıyor ben kendim içtim yarım saat önce inşallah bu şekilde bi faydası olur doktorumuza yazdım yanıt bekliyorum bakalım ne önericek, oğlum ağladıkça canımdan can gidiyo sanki 😔😔
mlk2 ikizminikler Rezene içiyorum ama kimyon denemedim canım onuda çok duyuyorum. Doktorumuz gaz damlası için daha çok küçük çok kötü olursa ozaman veririz defi geçen hafta, az önce yazdım bakalım ne dicek çok zormuş gerçekten içim gidiyo oğlumun kıvrandığını gördükçe 😔