Zeyzeyyyyy Bebeğim 1 yaşında sağlık ocağına her gitmemde ne yedirip içiriyorsun dediklerinde mamayı söylediğimde içirme 1 yaşında ne gerek var diyor ebemiz sizede söylüyorlarmı bunu neden anlamadım bu çocugun en önemli gıdası değilmi 2 yaşına kadar ? Annesi benim içirmeye devam edeceğim sizlerinde fikrini almak isterim
OncedenGurme Zeyzeyyyyy şu sağlık ocağı ebelerinden hiç hoşlanmıyorum. Çoğu prof doktor gibi yorum yapıyor 😒
Mom079 Zeyzeyyyyy bugun hastanedeyken sağlıklı nesiller için anne sütü yazıyordu duvarlarda. içimden geçirdim yavrumu emziremedim sütüm azdı. Ondan mı hastalandı bu çocuk diye. Üzerimizde baskı fazla mama ya iyimser bakmıyor hemşireler drlar. Ama yapcak bişey yok. 10 aylık benimde oğlum yatarken gece uyanınca veriyorum baska ne verebilirimki
Annis-ogul Zeyzeyyyyy o ebeler dedigini dinliyorum ama çıkınca direkdiger kulağımdan çıkarıyorum. Onlar kendilerini doktor edasıyla görüyorlar
Mom727272 Mom079 alakasi bile yok, anne sutu alip surekli hastalanan, mama alip iyi olan da var. Ben sadece 1 ay anne sutu almisim, ablam da oyle. Mama cocuguyuz ve kucukken ciddi rahatsizligimiz bile olmadi.
Zeyzeyyyyy Mom079 üzülmeyin lütfen bende etrafta baskı gördüm anne sütü uok mama şu bu diyolar saçmalıyorlar umursamadım kendinizide suçlamayın bence anneler iyisini bilir
ikizminikler Annis-ogul Onlar kendilerini doktor edasıyla görüyorlar Al bendende o kadar ikizlerimin birini kafası biraz büyğk diye bana gelmiş bunu beyin cerrahı gördümü diyo 😒 insanı strese sokuyorlar dinlemeyin
ZeynepinAnnesiiiii Zeyzeyyyyy aynen benim sutum yokkk kesildi esim 3 aydir issiz sttesten kesildi 🙄😔😔😔 anlamio bu ebeler bizde isteriz 2.3 yasina kadar emsin doya doya ama yok yok yok mama dryincede azarliyo 😔😔 coook zorlafim morardi mastit oldum emmedi 😔😔
Annis-ogul ikizminikler dillerinin kemiği yok yaa onlara gelene kadar doğum da doktor goruyor,cocuk doktoru goruyor onlar bunu fark edemiyor ama ebeler anında damgayı basıyorlar dengesizler ya .
Mom079 Mom727272 orası öyle canım ama insan suçlanıyor yinede. Senin bebeğinin sonuçları geldimi merak ettim
squirtle Mom727272 bn emziriyorum ama ben ve kardeşim mama ile büyümüşüz Allaha şükür bi sağlık sorunumuzda yok emmiyorsa tabiki mama verilicek niye bu kadar annelerin üzerine geliyolar anlamadım bende
Circassian_ Zeyzeyyyyy kendılerı ordınaryus oldukları ıcın her seye karısıyorlar masallah. Bende ılk 3 ay meme-mama gıttım gecmeyen sarılık vardı. Mamayı bıraktık 6.5 aya kadar sadece meme emdı ama hala tombuldu oglum. Annelerı zor durumda bırakmaya bayılıyorlar
Zeyzeyyyyy Circassian_ anne olarak evlatlarımızın en iyisini biz biliriz bilerek isteyerek yapmayızki hiç birşey böyle
ikizminikler Annis-ogul aynen öyle takmadım bi tarafıma zaten ama sinşr oldum demekki hepsi aynı bunların
YavruKurdum Zeyzeyyyyy Ben emziriyorum ama hangi anne istemez ki zaten bebekleri anne sütü alsın elinden gelmiyorsa napcak çocuğu aç mı kalacak. Elbette ne gerekiyorsa onu verecek yıl olmuş 2021 aşsınlar artık şu mama olayını ya sanki insanlar siyanür veriyor gibi davranıyorlar. Herkes ana işte hepsi bebeğine ne gerekiyorsa onu yapıyor salsınlar artık şu kadınları bebeleri. Zaten onların derdi ayrı mama hazırlamak ayrı dert parası ayrı dert bi de bunlarla uğraşıyor insanlar yazık günahtır ya
Zeyzeyyyyy YavruKurdum Evet bıktım etrafjn çenesinden gerçekten psikolejiimiz bozuluyo aşsınlar bencede artık mama şişiriyo diye birley yok
PnrB Alın bendende o kadar ya sütüm yetmiyor doktorumuz eşliğinde meme mama devam ediyoruz sağlık ocağı hemşiremiz sanki çocuğa zehir veriyorum anormal tepkiler veriyor sakın verme süt yeter yetmez mi hiç diyor 🤦🏻♀️
Busralyaa Zeyzeyyyyy mama candır gerisi heyecandır benim çocuğum sadece ilk 6 ay anne sütü alabildi hiç emmmedi beni sağdım verdim sırf yine de anne sütü alsın diye sağdım ama sütüm kesildi yapacak bir şeyim yok elimden bir şey gelmedi tabii ki de mama vereceğim çocuğuma saçmalama sınlar boş boş da konuşuyorlar mama öcü değil sanki biz çocuğumuza zehir veriyor muşuz gibi birincisi mecburiyetten veriyoruz hiçbir annenin keyfi olarak mama verdiğine ben zaten düşünmüyorum mecbur kaldığımız için onları beslemek zorundayız ben zaten çocuk gelişimciyim eskiden bebeklere inek sütü verilir mi sulandırıp bu bebekte bağırsak problemlerine ve kansızlığa sebep olmakta fakat formül sütler içeriğinin bebeğe zarar vermeyecek bir şekilde değiştirilip ve vitaminler mineraller le desteklenip anne sütüne en yakın derecede üretildiği için Gönül rahatlığıyla kullanıyorum bunların da en iyisi Aptamil advance pronutra ve hipp
Zeyzeyyyyy Busralyaa inek sütü ver dedi banada ebe bende araştırdım önerilmiyor kesinlikle mamadan iyi diyor ebemiz ama en iyisi mama ben bebelac gold kullanıyorum aşırımmemnun kaldım gelişimini falan etkilemedi çok güzel ilerliyor yemek yemiyo asla benim çocugum 🥺😟 idare ediyo mama
Melankoli Zeyzeyyyyy asi olmadikca asla goturmuyorum saglik ocagina. Oradakilerin ozel bir egitimi yok, hele cocuk beslenmesi hakkinda hep yanlis bilgileri.
Zeyzeyyyyy Melankoli evet hep yanlış gerçektende bende sadece aşılara gidiyorum kendim bile muane olmuyorum kolay kolay ordaki doktora