Bebeğim 2 aylık çok kusuyor yani her emmeden sonra muhakkak kusuyor bazen emme sonrası uzun süre geçse de kusuyor. Geceleri boğazına sanırım ya kusmuğu ya Da tükürüğü takılıyor ona uyanıyor. Kaliteli uykusu hiç yok hep yarım saat şeklinde en fazla. Reflü yatağı alsam rahat eder mi sizce uyur mu. Yoksa geç mi kaldım