Kızlar selammm aranıza yeni katıldım bebişim doğalı daha 2 gün oluyor🥰 çok şükür sağlıcakla aldık kucağımıza. Şimdi size birkaç sorum olcak normal doğum yaptım. Sırtım cok ağrıyor göğsümün altına bastırdılar yani karnıma karnıma o da ağrıyor ağrı kesici de pek fayda etmiyor. Var mı önerileriniz🥰 Bi de göbüsüm tabiki bos bos duruyor sarıyım mı napıyım napmam lazım 😂 dikişlerim de var sayısını bile bilmiyorum sızlıyor ay çok dertliyim🙄🤣🤣 yardımlarınızı ricaaa ederim😂