Alfaabetaa Mutlaka uyandırın emzirin, uyanmazsa ayaklarından çenesindem uyararak emzirebilirsiniz. Kan şekeri düşüyormuş yenidoğanların uykuda, 2 saatten fazla uyutmayın demişti bize doktor. Ben saat kuruyorum gece gündüz 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum🐣