Merhaba, 17 günlük bebeğim var sağlık ocağında 15.günden itibaren Tera-d3 kullanmamızı önerdiler aldık fakat internetten yorumlara baktığımda içeriğinin temiz olmadığı, gaz ve kabızlık yaptığı yazıyor. Sizler ne kullandınız Ocean ve Carlson önerenler var tavsiye eder misiniz?