Kızım 2 aylık ve her emzirmeden sonra kusuyo baya sulu kusuyo bazen kucağımdayken fışkırır tarzda kusuyo çok huzursuz gazını çıkartıyorum altını temizliyorum uykusunu almış oluyo ama yinede ağlıyo ve sürekli emmek istiyo emziğe zor bela alıştı ama emzikten çok elini emmek istiyo emziği çıkarıp elini emiyo eli ağzından çıkıncada çıldırıyo bu aralar sakinleştiremez oldum reflü olabilirmi acaba başına gelen varmı ve reflü yatağı kullandınızmı işe yarıyormu