Esyil35 Merhaba kızlar elektrikli süpürgem bozuldu philips almayı düşünüyorum okadar çok model varki kararsız kaldım kullananlar varsa tavsiye edeceğiniz bir model varmı
_ADA_ Esyil35 ben evlenirken Philips maraton almıştım hala canavar gibi çok çok memnunum. İlla ki model yükseltmiştir. Bir bakın isterseniz.
_ADA_ Esyil35 Philips maraton yazın modelleri çıkar. Ben 8 sene önce aldım. Üzerine çok daha yeni modelleri çıktı.
Aselimmmmmmm Esyil35 imkanınız varsa kesinlikle ve kesinlikle Dyson üzerine rakip tanımıyorum 140 M2 evimi 20 dakikada tozları alınmış şekilde temizliyorum.