Çok şiddetli karın ve bel ağrım var , doğumdan sonra kanamam çok oluyor diye ilaçlı spiral taktırdım bi kaç gün sonra 1 ay olucak dünden beri çok şiddetli belim ağrıyor , 1 aydırda kanamam var az ,ipini kontrol etmeye çalıştım bulamadım ama orda bi şişlik var , neden acaba ???kusura bakmayın miğdeniz falan bulandıysa özür diliyorum hepinizden …