kubusss [silindi] şimdi doktordan geldim 28.gündeyiz hala değeri 10. Düşmemiş yani. Kilo alımı gayet iyi normal mi böyle düşmemesi sizinde böyle miydi :( [silindi] eymeninannesi3 zeynep_2020 kubusss eymeninannesi3
[silindi] kubusss valla bizim doktor kan testi yaptirmamisti tekrar. Kilo alimi iyi bosuna bebegin canini yakmayalim demisti. Zamanla gecti. Ama insan endise ediyor iste. Doktorunuz daha iyi yonlendirir sizi
kubusss BebegimiBuyuturken canıım 2.aydan sonra rengi açılmaya başladı 3.aydan sonra tam rengi oturdu diyebilirim simdi bembeyaz yüzü 🙊 4.5 aylık 🌸
Embeyyag kubusss uzamış sarılık ile mücadelemi bı ben bilirim bı Allah😔çok zor bı süreç ben kafayı yiyecektim 3 aylıkken geçti çok şükür sabredin elbet geçecek
kubusss Embeyyag canıım profil fotoğradıma baksana bizimki geçti bembeyaz suan :) arkadas soru sorunca eski postum düşmüş ana sayfaya
Mytinyson kubusss kara sarı arası bir renkti bizimkisi üç ay sürdü. Ve sonunda bembeyaz tenli oğlum ortaya çıktı 😂
oyaacool Zekimurendebizigorecekmi aaaa cidden mi bende kocam beyaz ben beyaz nasıl zenci doğurdum diyordum 😂 bizde de uzayan sarılık var pek sevindim şuan 🧡🧡💙
Gulenes kubusss benimde bebegimin sarılığı 2 ay sürmüştü ten rengi esmer gibiydi belki yenidoğan esmerligi doğduğunda çünkü kar gibiydi şimdi beyaz sarılıktan dolayı bence olabiliyor öyle ama zaman gösterir.
babyandmom1 Merhaba benim kızımda 23 günlük doğduğunda beyazdı şuanda da beyaz esmer arası ilk hafta küvözde kaldı. Bende korkuyorum sarılık olmasından 1 haftalıkken 9 du sarılığı bizimkide mi uzamış oluyor?
Hils kubusss bizimde 2aydan sonra geçti. Ten rengi bi açılıyor ak pak oluyor çocuklar ve geçtiğini anlıyorsunuz 😁