Vanilya Zalimsin Bende kızıma da vade doğum günü düşünüyorum süsler elbise kendi aramızda yapıcaz ama elbise konusunda bir türlü karar veremedim
Zalimsin Vanilya ben de aslında bembeyaz olsun üstü başı diyorum ama bu elbiseler de aklımı çok çeldi momsbrand diye Bi markanın karnaval etekleri var müthiş ama geçen sene tütü giydirmiştim diye kararsızım
elif_07 Zalimsin 1-) Siyah beyaz puantiyeli altı pembe tül olan 2-) kırmızı askılı beyaz puantiyeli olan
Vanilya Zalimsin Hmmbakayım bende o markaya canım. Bizim ilk olunca karar veremedim hangi renk diye. Ama beyaz da olabilir güzel olur
Candy1907 Zalimsin şimdiden doğum günü kutlu olsun prensesin 💕 bu arada hangi site bu, erkekler için de var mı acaba bu kadar güzelleri 😊 ikiz erkek anası olarak kıskandım 🙈
Zalimsin queenMother herkes onları beğenmiş vardır Bi bildiğiniz diyorum ikisi arasında seçim yapıcam 😁❤️