Kızlar kızım 4 aylık. Emzirme dönemi epey kilo aldım suan 80 e yakınım. Artık sağlıklı ve sürdürülebilir beslenmeye geçeceğim. Doğumdan önce kendi kendime adet olamiyordum maalesef tam bir sene olmadım. Akne ve kilo problemi beni bitirdi. Var mi benim gibi arkadaşlar. 23 yaşındayım. Napsak benim gibi başlamak isteyenler var mi ❤️