tbmn o kadar çok kullanmayın tembellik yapar demişti bize hemşire hatta iki buçuk aylıkkende gaz damlasını bırakmıştık çok kullanmadık yani ilk önce sabah akşam kullan mesela baktın zorlanıyo öğlenleride verirsin baktın gazı rahat çıkıyo gündü bi sefer verirsin herkesin bebeği farklı oluyo kendi göre ayarlarsın